„Aktuální statistická data za první pololetí roku 2010 nás velmi potěšila. Celkový nárůst o pět procent oproti stejnému období loňského roku je dobrým signálem pro české lázeňství,“ komentuje situaci vedoucí týmu lázeňství ČCCR – CzechTourism Ing. Iveta Jakoubková. „Vzhledem k tomu, že jsme se od ledna do května více zaměřili na domácí klientelu i prostřednictvím rozsáhlé mediální kampaně na podporu našich nových webových stránek www.ceskelazenstvi.cz, jsme rádi, že se naše lázeňská místa stávají oblíbenou destinací občanů České republiky - nárůst v 1. čtvrtletí byl u této klientely 4 % a ve druhém čtvrtletí dokonce 7 % oproti stejným obdobím roku předchozího. Letošní návštěvnost lázní domácí klientelou je tak lepší než v roce 2008, a to o 6 %.“ doplňuje I. Jakoubková.
Pokud se podrobněji podíváme na první desítku zemí, odkud k nám ze zahraničí míří hosté do lázní, situace je již delší dobu neměnná – velmi výrazně dominuje německá klientela s 57 % podílem na celkovém počtu zahraničních hostů (85 946 hostů – 1 % pokles oproti 2009, 708 097 přenocování), následována ruskými hosty s více než 20% podílem na celkových zahraničních hostech (30 835 – 12% nárůst oproti 2009, v porovnání s rokem 2008 o 8 % méně, 390 228 přenocování), dále pak hosté z Rakouska (3 141 hostů, 18 628 přenocování) a Ukrajiny (3 092, 38 272 přenocování). Významný byl i podíl asijských zemí s celkovým počtem návštěvníků 9 151 (50 142 přenocování).
Zpráva převzata z CzechTourism.



Test ojetiny: Možná se vyplatí nejít automaticky pro Škodu. Opel Insignia II je opomíjenou ojetinou za skvělé peníze
Tohle měla být Škoda pro chudé. Sagitta představovala zajímavý nápad, ale do série se nedostala
Na Slovensku nově může člověk dostat pokutu za rychlost, pokud poběží na autobus. Po chodníku se teď musí chodit a jezdit nanejvýš 6 km/h
Test Volkswagen Caravelle Long 2.0 TDI 4Motion: Mikrobus do nepohody
Malý náklaďáček mnoha jmen: Škoda/Aero/Praga (A) 150 byla nedoceněným československým dříčem
