Hradecká firma získala investora v televizním pořadu Den D

20.08.2010 | , Commservis.com
FIREMNI FINANCE - NEPOUŽÍVAT


20.8. 2010 Hradecká firma Commservis.com, která patří k největším vzdělávacím a marketingovým společnostem ve východních Čechách, získala pro svůj projekt neuromarketingové laboratoře jednoho z pěti investorů v pořadu Den D – Ivana Pilného. Společně tak začnou pracovat na vytvoření neuromarketingové centra a tréninkového programu v oblasti digitálního koučování.

„Je to pro nás velký úspěch a hlavně obrovská zkušenost. Máme připravený plán a máme k dispozici unikátní švédské přístroje, které jsou v Americe běžně využívané, ale ve střední Evropě jsou novinkou. Chceme v České republice nabízet moderní metody sloužící k tréninku mozku, osobnostního rozvoje, ale také analýzy marketingových nástrojů,“ přibližuje podstatu úspěšného projektu jednatel Tomáš Zdechovský.

Commservis.com je jedinou společností v Česku, která v tuto chvíli vlastní špičkové švédské přístroje, které na základě biologických signálů těla jako je odpor kůže, tlak, srdeční činnost a další, mají maximální využití v posuzování reklam a marketingových projektů. „Tento moderní způsob značně ušetří firmám peníze. Nebudou totiž zbytečně investovat do kampaní, které neosloví jejich potencionální zákazníky, ale naopak díky novým metodám je možné připravit reklamu a marketing opravdu cíleně,“ říká Zdechovský a dodává, že se zaměří i na oblast digitálního koučování, které umožňuje efektivně se rozvíjet a pracovat s osobním potencionálem.

Den D je pořad vysílány Českou televizí, kde pětice investorů rozhoduje, zda se budou podílet svými financemi na nápadech, byznysu či vynálezech předkladatelů. Tato zábavná podnikatelská show, kde jde především o byznys, má počátky v Japonsku. Podobný formát přejala Velká Británie a v současné době se vysílá v několika státech Evropy.

Autor článku

Tiskovka