Retail in Detail/Shopper Marketing 2010

19.08.2010 | , GfK Czech
FIREMNI FINANCE - NEPOUŽÍVAT


19.8. 2010 Agentura Blue Events zveřejnila program specializované konference Retail in Detail/Shopper Marketing 2010, která se bude konat dne 29.9.2010 v pražském hotelu andel´s.

Tato odborná událost, která si klade za cíl systematicky uvést na český trh shopper marketing, je členěna do 3 částí. Její úvod je věnován prezentaci koncepce této v současné době nejrychleji rostoucí marketingové discipliny, kterou představí Tomáš Krásný z GfK a Prof. Joerg Kraigher-Krainer z hornorakouské University of Applied Science. S hlavním příspěvkem shrnujícím nejnovější oborové trendy vystoupí Orit Peleg, která řídí práce na shopper marketingových strategiích v agentuře Ogilvy Action v New Yorku.

Druhý konferenční blok je rezervován pro případové studie úspěšného shopper marketingu na českém a slovenském trhu. Pohled obchodních firem budou reprezentovat Gabriel Csollár (předseda představenstva COOP Jednota Slovensko) a Antonín Wierer (ředitel maloobchodní sítě BLAŽEK). Zkušenosti 2 významných výrobních firem shrnou Zuzana Heleyová z Plzeňského Prazdroje a Roman Kýr ze společnosti Henkel ČR.

Závěrečná část konference je věnována budoucnosti shopper marketingu a bude zahájena společným vystoupením Marie Doušové z Nestlé a Zdeňka Skály z Incoma-GfK. Jan Bízik z agentury Invite Retail CRM představí na příkladu sítě Puntanela marketingový mix moderního maloobchodu vycházející z dokonalého pochopení nakupujícího. Na referát Jaroslava Círa (Perfect Crowd) o marketingu ve "světě 2.0" pak naváže panelová diskuse za účasti všech referujících.

Detailní program je k dispozici na konferenčním webu, kde se lze rovněž registrovat k účasti. Nenechte si ujít možnost speciální slevy pro early birds, která platí do 31.8.2010.

Podrobnější informace je připravena podat Barbora Krásná, Partner, Blue Events.

Kontakt

Blue Events

Autor článku

Tiskovka