Tato odborná událost, která si klade za cíl systematicky uvést na český trh shopper marketing, je členěna do 3 částí. Její úvod je věnován prezentaci koncepce této v současné době nejrychleji rostoucí marketingové discipliny, kterou představí Tomáš Krásný z GfK a Prof. Joerg Kraigher-Krainer z hornorakouské University of Applied Science. S hlavním příspěvkem shrnujícím nejnovější oborové trendy vystoupí Orit Peleg, která řídí práce na shopper marketingových strategiích v agentuře Ogilvy Action v New Yorku.
Druhý konferenční blok je rezervován pro případové studie úspěšného shopper marketingu na českém a slovenském trhu. Pohled obchodních firem budou reprezentovat Gabriel Csollár (předseda představenstva COOP Jednota Slovensko) a Antonín Wierer (ředitel maloobchodní sítě BLAŽEK). Zkušenosti 2 významných výrobních firem shrnou Zuzana Heleyová z Plzeňského Prazdroje a Roman Kýr ze společnosti Henkel ČR.
Závěrečná část konference je věnována budoucnosti shopper marketingu a bude zahájena společným vystoupením Marie Doušové z Nestlé a Zdeňka Skály z Incoma-GfK. Jan Bízik z agentury Invite Retail CRM představí na příkladu sítě Puntanela marketingový mix moderního maloobchodu vycházející z dokonalého pochopení nakupujícího. Na referát Jaroslava Círa (Perfect Crowd) o marketingu ve "světě 2.0" pak naváže panelová diskuse za účasti všech referujících.
Detailní program je k dispozici na konferenčním webu, kde se lze rovněž registrovat k účasti. Nenechte si ujít možnost speciální slevy pro early birds, která platí do 31.8.2010.
Podrobnější informace je připravena podat Barbora Krásná, Partner, Blue Events.
Kontakt
Blue Events



Test ojetiny: Možná se vyplatí nejít automaticky pro Škodu. Opel Insignia II je opomíjenou ojetinou za skvělé peníze
Tohle měla být Škoda pro chudé. Sagitta představovala zajímavý nápad, ale do série se nedostala
Na Slovensku nově může člověk dostat pokutu za rychlost, pokud poběží na autobus. Po chodníku se teď musí chodit a jezdit nanejvýš 6 km/h
Test Volkswagen Caravelle Long 2.0 TDI 4Motion: Mikrobus do nepohody
Malý náklaďáček mnoha jmen: Škoda/Aero/Praga (A) 150 byla nedoceněným československým dříčem
