"Jednání nejsou jednoduchá, obě strany si odhadují svůj vstupní kapitál. Ale konkrétní vize spolupráce už je - přinesli by zakázky a know-how minimálně za 100 milionů korun a v Děčíně a obou ústeckých závodech by se dělaly větší lodě, schopné i provozu na moři, úplně nejideálněji tankery," řekl Duda.
Pokud se firmy dohodnou, loděnice naberou část zaměstnanců zpět a do konce roku by se mělo začít pracovat minimálně na čtyřech lodích.
Dlouhodobě špatná situace největších českých doků nabrala v letech hospodářské recese rychlý konec. Loděnice nepodepsaly za poslední dva roky jedinou novou smlouvu, přestože byly ochotné vyrábět i s minimální marží.
Zpráva převzata z ČTK.



 
				 
								









 Tohle měla být Škoda pro chudé. Sagitta představovala zajímavý nápad, ale do série se nedostala
						Tohle měla být Škoda pro chudé. Sagitta představovala zajímavý nápad, ale do série se nedostala
					 Na Slovensku nově může člověk dostat pokutu za rychlost, pokud poběží na autobus. Po chodníku se teď musí chodit a jezdit nanejvýš 6 km/h
						Na Slovensku nově může člověk dostat pokutu za rychlost, pokud poběží na autobus. Po chodníku se teď musí chodit a jezdit nanejvýš 6 km/h
					 Test Volkswagen Caravelle Long 2.0 TDI 4Motion: Mikrobus do nepohody
						Test Volkswagen Caravelle Long 2.0 TDI 4Motion: Mikrobus do nepohody
					 Malý náklaďáček mnoha jmen: Škoda/Aero/Praga (A) 150 byla nedoceněným československým dříčem
						Malý náklaďáček mnoha jmen: Škoda/Aero/Praga (A) 150 byla nedoceněným československým dříčem
					 Řidička uvízla na železničním přejezdu, rychlík ji minul jen o kousek
						Řidička uvízla na železničním přejezdu, rychlík ji minul jen o kousek
					