Napomoci zvýšení podílu hostů konzumujících pivo v gastronomických zařízeních mají četné marketingové a další aktivity. Pivovary proto investují do zařízení a vybavení hospod a restaurací, procesu čepování piva, ale též do reklamních zařízení a skla stamiliony korun ročně. A v této činnosti plánují pokračovat například soutěžemi a školeními pro majitele a pracovníky gastronomických zařízení či investicemi do estetické stránky míst, kam chodí spotřebitelé pivo pít. Výrazně se rozšířila škála pivního skla, pivovary platí ubrusy, slunečníky, mnohde i technické vybavení pro sledování sportovních přenosů.
Český svaz pivovarů a sladoven v součinnosti s Prvním dámským pivním klubem včera také vyhlásil anketu o nejpopulárnější značku piva mezi ženami v České republice. Probíhá od 18. srpna do 5. září a zúčastnit se jí mohou členky klubu a jeho sympatizantky. Je to další z několika anket a soutěží o nejoblíbenější pivo. Je mezi nimi například odborná degustační soutěž České pivo či novinářská anketa Naše pivo 2010. Výsledky všech tří soutěží budou vyhlášeny 23. září v Praze.
Zpráva převzata z ČTK.