„Cetelem je připraven vyjít vstříc všem klientům, kteří byli postiženi povodní a kteří zároveň mají spotřebitelský úvěr u naší společnosti. Je potřeba, aby se s námi spojili buď na základě písemné komunikace (možno využít e-mail poradna@cetelem.cz), anebo prostřednictvím našich zákaznických linek 596 103 400 nebo 257 080 400,“ sdělil Dušan Zenáhlík, ředitel Správy vymáhání pohledávek společnosti Cetelem.
Klientům, kteří nebyli doposud v prodlení se splácením své půjčky a nejsou tedy ve vymáhacím procesu, Cetelem od minulého týdne nabízí odklad řádné měsíční splátky, a to bez poplatku, případně anuluje poplatek za odeslanou upomínku. „Věřím, že i toto krátkodobé opatření pomůže klientům překonat situaci, ve které se nyní nacházejí,“ řekl D. Zenáhlík. Navíc, pokud klient nestačil reagovat na zaslanou upomínku v měsíci srpnu, bude Cetelem obdobně postupovat i září, vždy však na základě osobního kontaktu s klientem.
„Pokud se již klient nachází v procesu vymáhání, jsme pak schopni nabídnout individuální řešení na základě detailního posouzení klientovy situace.“ dodal D. Zenáhlík.



Test ojetiny: Možná se vyplatí nejít automaticky pro Škodu. Opel Insignia II je opomíjenou ojetinou za skvělé peníze
Tohle měla být Škoda pro chudé. Sagitta představovala zajímavý nápad, ale do série se nedostala
Na Slovensku nově může člověk dostat pokutu za rychlost, pokud poběží na autobus. Po chodníku se teď musí chodit a jezdit nanejvýš 6 km/h
Test Volkswagen Caravelle Long 2.0 TDI 4Motion: Mikrobus do nepohody
Malý náklaďáček mnoha jmen: Škoda/Aero/Praga (A) 150 byla nedoceněným československým dříčem
