Uživatelé předplacených karet tvoří zhruba polovinu z 5,5 milionu zákazníků společnosti. "Uživatelé předplacených karet chtějí jednoduchost, komfort a výhodné volání blízkým. Přesně to jim naše nové tarify nabízejí," uvedl ředitel marketingu Petr Dvořák.
Během prvních pěti minut volání zákazník zaplatí 6,90 Kč za minutu a 2,90 Kč za SMS. Cena u současných Twist tarifů je podle svého zaměření na volání nebo SMS většinou nejméně o korunu nižší.
Průměrná měsíční útrata uživatelů předplacených karet se podle ředitelky marketingu pro domácnosti Alexandry Korman pohybuje okolo 200 až 250 korun. Jeden hovor trvá v průměru asi 1,5 minuty.
Pro nové Twist zákazníky je pak připraven stokorunový bonus na dobití po dobu tří měsíců. Systém bude uživatele automaticky informovat v momentě, kdy dosáhnou požadované hranice a začnou volat nebo posílat zprávy bezplatně.
Na každé nové SIM kartě bude od pondělí nastaven tarif Twist Začínám. Zákazník si pak bude moci vybrat, zda přejde na tarif Povídám, který umožňuje bezplatné volání po páté minutě, nebo tarif Posílám, který umožňuje posílání bezplatných SMS do všech sítí.
Stávající twistové tarify budou zákazníci moci i nadále využívat, z nových tarifů lze na ně přecházet standardní tarifní změnou. Stejným způsobem mohou současní zákazníci získat tarify Twist Povídám a Twist Posílám.
Zpráva převzata z ČTK.