"Vede se proti nám dost ostrá kampaň. Státní úředníci na nás chtějí shodit vinu za svou neschopnost a obrovské chyby, kterých se dopouští. Tvrdí, že oni chrání místní, zatímco někdo zdaleka se jim do toho vměšuje. Přitom to není pravda, ty chyby dělají pražské firmy a ústečtí úředníci," řekl Patrik.
Ustupovat ze sporů ovšem ekologové nebudou. Když o tom Patrik mluví, zase zmiňuje slovo princip. "Kdyby s námi úřady od začátku komunikovaly, bavily se o nějakém delším tunelu nebo aspoň respektovaly naše přání na dílčí změny v projektu, nemusel by se s nimi nikdo soudit," řekl ekolog. Zda napadnou další územní rozhodnutí, které chce vydat Stavební úřad v Lovosicích do konce roku, zatím neřekl.
Spor má ještě jeden rozměr. Velké ekologické organizace už fungují profesionálně, mají své zaměstnance, a tak je vlastně mediálně sledovaný souboj o dálnici pro Děti Země výhrou.
Zpráva převzata z ČTK.



Test ojetiny: Možná se vyplatí nejít automaticky pro Škodu. Opel Insignia II je opomíjenou ojetinou za skvělé peníze
Tohle měla být Škoda pro chudé. Sagitta představovala zajímavý nápad, ale do série se nedostala
Na Slovensku nově může člověk dostat pokutu za rychlost, pokud poběží na autobus. Po chodníku se teď musí chodit a jezdit nanejvýš 6 km/h
Test Volkswagen Caravelle Long 2.0 TDI 4Motion: Mikrobus do nepohody
Malý náklaďáček mnoha jmen: Škoda/Aero/Praga (A) 150 byla nedoceněným československým dříčem
