„Chtěl bych přivítat návštěvníky u jednoho z nejnavštěvovanějších pavilonů na EXPO. Věřím, že toto představení českých regionů otevře novou éru přátelských vztahů mezi Českou republikou a Čínskou lidovou republikou,“ řekl generální komisař před zaplněným Evropským náměstím. Velvyslanec České republiky v Číně, J.E. Libor Sečka uvedl: “Rád bych popřál českým i čínským regionům co nejvíce úspěchů v jejich spolupráci.“
„V tomto týdnu se Vám představí Česká republika prostřednictvím jednotlivých regionů jako turisticky zajímavá destinace v srdci Evropy,“ zahájil svůj proslov ředitel zastoupení CzechTourism v Číně Jiří Vávra a dodal: „Přijďte se nejen podívat, ale také ochutnat typicky českou gastronomii a naplánujte si svou příští dovolenou v naší malebné zemi.“
Na pódiu pak mohli diváci uslyšet české písničky z 30. let, kapelu Těžká pára, moderní kombinace klasické a beatové hudby v Číně již proslulé houslistky Ziny a shlédnout folklórní hudební těleso Iršava a taneční uskupení Morava. Nechyběla ani kvízová soutěž se zajímavými cenami, při které lidé odpovídali na otázky spojené s Českou republikou. Desetidenní prezentace českých regionů na EXPO 2010 byla z pohledu návštěvnosti českého pavilonu jednou z nejúspěšnějších, akci zhlédlo 524 000 návštěvníků.
Dny českých regionů se v Šanghaji konaly od 12. do 21. července. Slavnostní přestřižení pásky proběhlo v rámci českého pavilonu v prostoru Multimedia Hall 13. července za účasti generálního komisaře české účasti na EXPO 2010 Pavla Antonína Stehlíka, ředitele odboru marketingu a externí služby CzechTourism Pavla Kosaře a ředitele zastoupení CzechTourism v Číně Jiřího Vávry. Multimedia Hall Česko prezentovala bohatým kulturním programem, formou ochutnávek regionálních specialit a také propagačními materiály jednotlivých krajů.



Test ojetiny: Možná se vyplatí nejít automaticky pro Škodu. Opel Insignia II je opomíjenou ojetinou za skvělé peníze
Tohle měla být Škoda pro chudé. Sagitta představovala zajímavý nápad, ale do série se nedostala
Na Slovensku nově může člověk dostat pokutu za rychlost, pokud poběží na autobus. Po chodníku se teď musí chodit a jezdit nanejvýš 6 km/h
Test Volkswagen Caravelle Long 2.0 TDI 4Motion: Mikrobus do nepohody
Malý náklaďáček mnoha jmen: Škoda/Aero/Praga (A) 150 byla nedoceněným československým dříčem
