Společnost Liu•Jo vznikla v roce 1995 v Itálii, ve městě Carpi nedaleko Modeny, když její zakladatelé bratři Marchiovi vytvořili první kolekci svetrů. Firmu dnes v Itálii zastupuje cca 80 monobrandových prodejen jak přímých, tak franchisingových, a dále 800 nezávislých multibrandových prodejen. V zahraničí je to přibližně 70 monobrandových a 1000 multibrandových obchodů v Evropě a Asii. Produkt Liu•Jo je velmi oceňován pro svůj vztah kvalita – cena a také pro nové hodnoty, které stále přenáší zákazníkům. Klientka Liu•Jo je žena přímočará, od mladé dívky až k padesátileté neformální dámě. V České republice je Liu•Jo zastoupena jedním franchisingovým obchodem v Praze a v Brně. Další prodejny jsou v Olomouci a na Slovensku (multibrandy v Bratislavě a v Košicích).
Máte-li zájem otevřít obchod ve městech: Ostrava, Karlovy Vary, Plzeň, České Budějovice, Hradec Králové, Liberec nebo na Slovensku v Bratislavě, Košicích, Prešově, Nitře, Žilině nebo Banské Bystrici, prosím kontaktujte paní Mgr. Smolíkovou na e-mailu: smolikova@maxpraga.cz.
Franchisové partnery podporuje firma Liu•Jo v marketingové a obchodní oblasti, příspěvek od společnosti Liu•Jo: 6% z dodaného zboží, jedenkrát za rok do maximální výše 900 Eur/m2. Nezbytnou součástí je know-how v oblasti vzdělávání prodejního personálu a visual merchandisingu.
Více informací na: www.liujo.it.
Zpráva převzata z České asociace franchisingu.



 
				 
								









 Test ojetiny: Možná se vyplatí nejít automaticky pro Škodu. Opel Insignia II je opomíjenou ojetinou za skvělé peníze
						Test ojetiny: Možná se vyplatí nejít automaticky pro Škodu. Opel Insignia II je opomíjenou ojetinou za skvělé peníze
					 Tohle měla být Škoda pro chudé. Sagitta představovala zajímavý nápad, ale do série se nedostala
						Tohle měla být Škoda pro chudé. Sagitta představovala zajímavý nápad, ale do série se nedostala
					 Na Slovensku nově může člověk dostat pokutu za rychlost, pokud poběží na autobus. Po chodníku se teď musí chodit a jezdit nanejvýš 6 km/h
						Na Slovensku nově může člověk dostat pokutu za rychlost, pokud poběží na autobus. Po chodníku se teď musí chodit a jezdit nanejvýš 6 km/h
					 Test Volkswagen Caravelle Long 2.0 TDI 4Motion: Mikrobus do nepohody
						Test Volkswagen Caravelle Long 2.0 TDI 4Motion: Mikrobus do nepohody
					 Malý náklaďáček mnoha jmen: Škoda/Aero/Praga (A) 150 byla nedoceněným československým dříčem
						Malý náklaďáček mnoha jmen: Škoda/Aero/Praga (A) 150 byla nedoceněným československým dříčem
					