"Nové středisko výzkumu a vývoje nabídne své služby nadějným i zavedeným firmám především z oblasti automobilového průmyslu, ale také výzkumníkům a vývojářům ze strojní fakulty ČVUT," uvedl mluvčí agentury CzechInvest Jiří Sochor.
Vědeckotechnický park má celkovou užitnou plochu 4200 metrů čtverečních. Ve spolupráci s ČVUT a podnikatelským sektorem se chce Vědeckotechnický park Roztoky zabývat výzkumem a vývojem spalovacích motorů pro automobily, motorů s alternativními pohony i konstrukcí vozidlových převodovek.
Zpráva převzata z ČTK.



 
				 
								









 Test ojetiny: Možná se vyplatí nejít automaticky pro Škodu. Opel Insignia II je opomíjenou ojetinou za skvělé peníze
						Test ojetiny: Možná se vyplatí nejít automaticky pro Škodu. Opel Insignia II je opomíjenou ojetinou za skvělé peníze
					 Tohle měla být Škoda pro chudé. Sagitta představovala zajímavý nápad, ale do série se nedostala
						Tohle měla být Škoda pro chudé. Sagitta představovala zajímavý nápad, ale do série se nedostala
					 Na Slovensku nově může člověk dostat pokutu za rychlost, pokud poběží na autobus. Po chodníku se teď musí chodit a jezdit nanejvýš 6 km/h
						Na Slovensku nově může člověk dostat pokutu za rychlost, pokud poběží na autobus. Po chodníku se teď musí chodit a jezdit nanejvýš 6 km/h
					 Test Volkswagen Caravelle Long 2.0 TDI 4Motion: Mikrobus do nepohody
						Test Volkswagen Caravelle Long 2.0 TDI 4Motion: Mikrobus do nepohody
					 Malý náklaďáček mnoha jmen: Škoda/Aero/Praga (A) 150 byla nedoceněným československým dříčem
						Malý náklaďáček mnoha jmen: Škoda/Aero/Praga (A) 150 byla nedoceněným československým dříčem
					