Impuls, který udržel nejvyšší poslechovost, získal za první pololetí 21.000 posluchačů. Evropa 2 zaznamenala přírůstek 24.000 posluchačů a Frekvenci 1 poslouchalo o 16.000 lidí více. Čtvrtému Radiožurnálu klesla poslechovost o 1000 na 651.000 posluchačů.
Impuls měl na trhu podíl 12,9 procenta, následuje Frekvence 1 s 11,8 procenta. Ta předstihla Evropu 2, která má sice více posluchačů, ale poslouchají ji kratší dobu.
Ve srovnání regionálních stanic z celé ČR je v počtu posluchačů opět první Rádio Blaník s 478.000 lidí. Jemu poslechovost klesla, a to o 10.000 posluchačů. Blaník byl nejposlouchanější stanicí ve dvou krajích, Evropa 2 a Impuls obsadily první místo ve čtyřech regionech.
Nejčtenějším tuzemským deníkem byl za letošní první pololetí Blesk, který v průměru četlo 1,42 milionu lidí. Čtenost deníku vzrostla o 50.000 čtenářů. Druhá Mladá fronta Dnes zaznamenala pokles o 18.000 na 874.000 čtenářů. Právo mělo v průměru na vydání 435.000 čtenářů, Deník Sport četlo v průměru 286.000 lidí, deník Aha! měl 252.000 čtenářů. Lidové noviny četlo 222.000 lidí a Hospodářské noviny měly 195.000 čtenářů.
Deníky Bohemia, které podle průzkumu spadají do kategorie regionálních deníků, měly celkovou čtenost 921.000 čtenářů, což znamená o 7000 čtenářů více. Nejčtenější byl Deník-východní Čechy, následuje Deník-střední Čechy a Pražský deník.
V kategorii deníků zdarma vedlo Metro s průměrem 383.000 čtenářů na vydání, následuje E15 s průměrem 54.000 lidí. Mezi magazíny patří první příčka Blesk magazínu s 1,8 milionu čtenářů, následuje TV magazín s 1,5 milionu čtenářů a magazín Dnes, který četlo v průměru 1,2 milionu lidí.
Zpráva převzata z ČTK.



 
				 
								









 Test ojetiny: Možná se vyplatí nejít automaticky pro Škodu. Opel Insignia II je opomíjenou ojetinou za skvělé peníze
						Test ojetiny: Možná se vyplatí nejít automaticky pro Škodu. Opel Insignia II je opomíjenou ojetinou za skvělé peníze
					 Tohle měla být Škoda pro chudé. Sagitta představovala zajímavý nápad, ale do série se nedostala
						Tohle měla být Škoda pro chudé. Sagitta představovala zajímavý nápad, ale do série se nedostala
					 Na Slovensku nově může člověk dostat pokutu za rychlost, pokud poběží na autobus. Po chodníku se teď musí chodit a jezdit nanejvýš 6 km/h
						Na Slovensku nově může člověk dostat pokutu za rychlost, pokud poběží na autobus. Po chodníku se teď musí chodit a jezdit nanejvýš 6 km/h
					 Test Volkswagen Caravelle Long 2.0 TDI 4Motion: Mikrobus do nepohody
						Test Volkswagen Caravelle Long 2.0 TDI 4Motion: Mikrobus do nepohody
					 Malý náklaďáček mnoha jmen: Škoda/Aero/Praga (A) 150 byla nedoceněným československým dříčem
						Malý náklaďáček mnoha jmen: Škoda/Aero/Praga (A) 150 byla nedoceněným československým dříčem
					