S přibývajícím věkem dítěte zájem žen o částečnou pracovní příležitost roste, od dvou let už má o takovou možnost zájem více než pětina a od tří let více než polovina respondentek.
Ideální doba na návrat do zaměstnání na plný úvazek je podle třetiny žen po dosažení tří let věku dítěte. Pětina žen pak vidí ideální čas pro návrat po dvou letech. Celých 28 procent z nich však odsouvá plný úvazek až do věku čtyř let dítěte, některé i do staršího věku dítěte.
Spokojenost s délkou rodičovské dovolené v současné podobě, tedy do dosažení čtyř let věku dítěte, vyjádřila převážná většina oslovených žen, 91 procent. Šest procent se spíše přiklání k názoru, že je krátká, pro tři procenta je dlouhá.
Polovina žen považuje za velmi důležité věnovat se dítěti do věku tří let, dokonce se přiklání k tomu, aby se vždy jeden z rodičů věnoval celodenní péči dětem do tohoto věku. Tato odpověď koresponduje s názorem na délku rodičovské dovolené. Devět procent pak považuje celodenní péči nezbytnou do jednoho roku věku a více než pětina do dvou let. Deset procent žen se chce svým dětem celodenně věnovat do čtyř let věku.
Dotazníkové šetření bylo provedeno v měsíci březnu a dubnu 2010 po celé České republice. Zúčastnilo se jej 760 respondentek.
Zpráva převzata z HR management.



 
				 
								









 Test ojetiny: Možná se vyplatí nejít automaticky pro Škodu. Opel Insignia II je opomíjenou ojetinou za skvělé peníze
						Test ojetiny: Možná se vyplatí nejít automaticky pro Škodu. Opel Insignia II je opomíjenou ojetinou za skvělé peníze
					 Tohle měla být Škoda pro chudé. Sagitta představovala zajímavý nápad, ale do série se nedostala
						Tohle měla být Škoda pro chudé. Sagitta představovala zajímavý nápad, ale do série se nedostala
					 Na Slovensku nově může člověk dostat pokutu za rychlost, pokud poběží na autobus. Po chodníku se teď musí chodit a jezdit nanejvýš 6 km/h
						Na Slovensku nově může člověk dostat pokutu za rychlost, pokud poběží na autobus. Po chodníku se teď musí chodit a jezdit nanejvýš 6 km/h
					 Test Volkswagen Caravelle Long 2.0 TDI 4Motion: Mikrobus do nepohody
						Test Volkswagen Caravelle Long 2.0 TDI 4Motion: Mikrobus do nepohody
					 Malý náklaďáček mnoha jmen: Škoda/Aero/Praga (A) 150 byla nedoceněným československým dříčem
						Malý náklaďáček mnoha jmen: Škoda/Aero/Praga (A) 150 byla nedoceněným československým dříčem
					