"Ministerstvo se bude snažit o zlevnění výstavby například efektivnějším výkupem pozemků nebo lepší přípravou projektů, firmy zase budou hledat cestu, jak snížit své marže. S těmi cenami se dá jít dolů," tlumočil výsledky jednání Hanzelka. Firmy ale vidí situaci jinak. "Nikdo nic neslíbil, je to v pozici, že se nad tím musíme zamyslet. Podle mě nikdo není připraven nějakou slevu dávat," řekl jeden z účastníků jednání, který si nepřál být jmenován. Podle něj firmy pracují s marží tři až pět procent a nemají kam s cenami ustupovat. Stejně se vyjádřil v pondělí prezident Svazu podnikatelů ve stavebnictví Václav Matyáš.
Seznam staveb určených k zastavení ministerstvo zatím nezveřejnilo, ohrožené stavby ale jmenoval ve své nedávné prezentaci Bártův předchůdce Gustav Slamečka. Na Slamečkově seznamu je mimo jiné dostavba dálnice D47 k polským hranicím nebo D8 mezi Lovosicemi a Řehlovicemi.
Zpráva převzata z ČTK.



 
				 
								









 Test ojetiny: Možná se vyplatí nejít automaticky pro Škodu. Opel Insignia II je opomíjenou ojetinou za skvělé peníze
						Test ojetiny: Možná se vyplatí nejít automaticky pro Škodu. Opel Insignia II je opomíjenou ojetinou za skvělé peníze
					 Tohle měla být Škoda pro chudé. Sagitta představovala zajímavý nápad, ale do série se nedostala
						Tohle měla být Škoda pro chudé. Sagitta představovala zajímavý nápad, ale do série se nedostala
					 Na Slovensku nově může člověk dostat pokutu za rychlost, pokud poběží na autobus. Po chodníku se teď musí chodit a jezdit nanejvýš 6 km/h
						Na Slovensku nově může člověk dostat pokutu za rychlost, pokud poběží na autobus. Po chodníku se teď musí chodit a jezdit nanejvýš 6 km/h
					 Test Volkswagen Caravelle Long 2.0 TDI 4Motion: Mikrobus do nepohody
						Test Volkswagen Caravelle Long 2.0 TDI 4Motion: Mikrobus do nepohody
					 Malý náklaďáček mnoha jmen: Škoda/Aero/Praga (A) 150 byla nedoceněným československým dříčem
						Malý náklaďáček mnoha jmen: Škoda/Aero/Praga (A) 150 byla nedoceněným československým dříčem
					