Skutečnost je ale taková, že tři ze čtyř inkriminovaných rozhodnutí ÚOHS nabyla znovu právní moci poté, co Nejvyšší správní soud vyhověl kasační stížnosti ÚOHS, a proto úroky nemohou být nyní zaplaceny. Příslušné soudy totiž neshledaly pochybení ze strany ÚOHS.
Pouze v případě kartelu stavebních spořitelen z dubna 2007, kdy sankce ve výši 55 milionů korun již byla antimonopolním úřadem pokutovaným společnostem navrácena, není vyloučeno, že Nejvyšší správní soud potvrdí názor Krajského soudu o povinnosti zaplatit tentokrát i úroky.
K otázce vracení úroků z pokut si ÚOHS vyžádal stanovisko Ministerstva financí. Podle něj by ÚOHS neměl postupovat podle zákona o správě daní a poplatků, tj., platit úrok ve výši reposazby zvýšené o čtrnáct procentních bodů, ale nahradit účastníkům řízení pouze prokazatelnou škodu, která jim uhrazením pokuty vznikla. V žádném případě nelze tedy hovořit o stamilionech korun, které Úřad pro ochranu hospodářské soutěže musí na úrocích uhradit.



Test ojetiny: Možná se vyplatí nejít automaticky pro Škodu. Opel Insignia II je opomíjenou ojetinou za skvělé peníze
Tohle měla být Škoda pro chudé. Sagitta představovala zajímavý nápad, ale do série se nedostala
Na Slovensku nově může člověk dostat pokutu za rychlost, pokud poběží na autobus. Po chodníku se teď musí chodit a jezdit nanejvýš 6 km/h
Test Volkswagen Caravelle Long 2.0 TDI 4Motion: Mikrobus do nepohody
Malý náklaďáček mnoha jmen: Škoda/Aero/Praga (A) 150 byla nedoceněným československým dříčem
