Podle Matyáše jsou ceny samotných stavebních prácí v tuzemsku ve srovnání s celou Evropskou unií podprůměrné. Dálnice prý prodražují nestavební náklady jako je výkup pozemků, příprava projektů, zdlouhavá územní a stavební řízení nebo požadavky samosprávy na zbytečné mimoúrovňové křižovatky nebo sjezdy.
"Stát by se měl zamyslet nad úrovní investorské přípravy a prověřit supervizí stavbu od samého začátku, tedy už od začátku přípravy," řekl Matyáš. Výstavba dopravních staveb by podle něj měla být v době krize prioritou státu, neboť z každé investované koruny se vrátí do rozpočtu polovina. Při zastavení výstavby naopak propuštění zaměstnanci zatíží sociální systém.
Zpráva převzata z ČTK.



 
				 
								









 Test ojetiny: Možná se vyplatí nejít automaticky pro Škodu. Opel Insignia II je opomíjenou ojetinou za skvělé peníze
						Test ojetiny: Možná se vyplatí nejít automaticky pro Škodu. Opel Insignia II je opomíjenou ojetinou za skvělé peníze
					 Tohle měla být Škoda pro chudé. Sagitta představovala zajímavý nápad, ale do série se nedostala
						Tohle měla být Škoda pro chudé. Sagitta představovala zajímavý nápad, ale do série se nedostala
					 Na Slovensku nově může člověk dostat pokutu za rychlost, pokud poběží na autobus. Po chodníku se teď musí chodit a jezdit nanejvýš 6 km/h
						Na Slovensku nově může člověk dostat pokutu za rychlost, pokud poběží na autobus. Po chodníku se teď musí chodit a jezdit nanejvýš 6 km/h
					 Test Volkswagen Caravelle Long 2.0 TDI 4Motion: Mikrobus do nepohody
						Test Volkswagen Caravelle Long 2.0 TDI 4Motion: Mikrobus do nepohody
					 Malý náklaďáček mnoha jmen: Škoda/Aero/Praga (A) 150 byla nedoceněným československým dříčem
						Malý náklaďáček mnoha jmen: Škoda/Aero/Praga (A) 150 byla nedoceněným československým dříčem
					