Na začátku roku zaměstnávala firma 184 lidí, 108 z nich už odešlo během jara. "Nemáme už bohužel podepsaný žádný nový kontrakt. I když o investorovi stále jednáme, není zřejmé, kdy by se to mohlo uzavřít, a tak jsou ve výpovědi i zbylí lidé" řekla Daniela Čálková.
O vstup do Českých loděnic se zajímá nespecifikovaná firma z Nizozemska, která by podle Čálkové měla přinést know-how i lukrativnější zakázky. Právě to je jeden z největších problémů loděnic - noví zákazníci se sice občas objeví, ale požadují nereálné ceny.
České loděnice mají tři závody, jeden v Děčíně a dva v Ústí nad Labem, kde jeden pronajímají. Oba zbylé už jsou prakticky bez práce a čekají na svůj další osud. Jen při pohledu do děčínské loděnice jsou pořád k vidění tři téměř hotové lodě. Dvě menší říční a jedna velká loď třídy Combicoaster jsou stavěné pro různé nizozemské zákazníky.
Zpráva převzata z ČTK.



Test ojetiny: Možná se vyplatí nejít automaticky pro Škodu. Opel Insignia II je opomíjenou ojetinou za skvělé peníze
Tohle měla být Škoda pro chudé. Sagitta představovala zajímavý nápad, ale do série se nedostala
Na Slovensku nově může člověk dostat pokutu za rychlost, pokud poběží na autobus. Po chodníku se teď musí chodit a jezdit nanejvýš 6 km/h
Test Volkswagen Caravelle Long 2.0 TDI 4Motion: Mikrobus do nepohody
Malý náklaďáček mnoha jmen: Škoda/Aero/Praga (A) 150 byla nedoceněným československým dříčem
