V on-line debatách o konkrétních finančních službách lidé nejčastěji zmiňovali slovo „úvěr“. Vyplývá to z vyhodnocení obsahu internetových diskusí společností eMerite, které navazuje na tři předvolební analýzy internetových diskusí o českých politických stranách a jejich představitelích.
Klíčové slovo „Raiffeisenbank“ se objevilo ve více než 30 % z celku nalezených výskytů jmen bank, jen s malým odstupem následovala Česká spořitelna s necelými 30 %. Třetí nejvyšší počet diskusí se týkal mBank (22 %), dále následovala již s větším odstupem Komerční banka (13 %) a GE Money Bank (4 %).
Zpráva převzata z Asociace dodavatelů internetových řešení.



Test ojetiny: Možná se vyplatí nejít automaticky pro Škodu. Opel Insignia II je opomíjenou ojetinou za skvělé peníze
Tohle měla být Škoda pro chudé. Sagitta představovala zajímavý nápad, ale do série se nedostala
Na Slovensku nově může člověk dostat pokutu za rychlost, pokud poběží na autobus. Po chodníku se teď musí chodit a jezdit nanejvýš 6 km/h
Test Volkswagen Caravelle Long 2.0 TDI 4Motion: Mikrobus do nepohody
Malý náklaďáček mnoha jmen: Škoda/Aero/Praga (A) 150 byla nedoceněným československým dříčem
