Horší nákupní možnosti jsou mnohdy v částech města, kde žijí starší lidé bez auta, například v Maloměřicích. Nákupní možnosti jsou tu katastrofální, řekla ČTK starostka městské části Maloměřice a Obřany Jarmila Kocmanová (ODS). Podle Kocmanové působí v městské části několik menších obchodů. I přes chabé nákupní možnosti sotva přežívají.
Chabé nákupní možnosti mají také obyvatelé Bosonoh, Kníniček, Chrlic, Ořešína, Jehnic, Útěchova, Lesné a části Líšně. Daleko do obchodu to mají i někteří obyvatelé městské části Brno-střed, platí to o katastrálních územích Stránice a Černá Pole.
Autoři upozorňují, že ne každý člověk má možnost si autem do obchodu dojet. Citují výzkum společnosti Incoma Research, která vyčísluje zastoupení mobilního typu zákazníky v české populaci na 63 procent.
Zpráva převzata z ČTK.



Test ojetiny: Možná se vyplatí nejít automaticky pro Škodu. Opel Insignia II je opomíjenou ojetinou za skvělé peníze
Tohle měla být Škoda pro chudé. Sagitta představovala zajímavý nápad, ale do série se nedostala
Na Slovensku nově může člověk dostat pokutu za rychlost, pokud poběží na autobus. Po chodníku se teď musí chodit a jezdit nanejvýš 6 km/h
Test Volkswagen Caravelle Long 2.0 TDI 4Motion: Mikrobus do nepohody
Malý náklaďáček mnoha jmen: Škoda/Aero/Praga (A) 150 byla nedoceněným československým dříčem
