O trendu, který je možno vhledem k ostrému konkurenčním boji na mediálním trhu považovat za pozitivní, svědčí také to, že v květnu vzrostl u čtyř titulů deníků zařazených do systému ABC ČR prodej u 3 titulů v rozsahu 1 až téměř 16 procent. U zbývajících čtyř titulů byl meziměsíční rozdíl menší než 1 procento. Pozitivní květnový trend se projevil i v meziročním srovnání. Proti květnu 2009 byl prodej nižší o 6,1 procenta, což je jednoznačně nejlepší meziroční poměr prodaného nákladu od začátku roku 2010.
V mezinárodním srovnání je možno konstatovat, že podobně stabilní vývoj zaznamenal prodej deníků ve druhém pololetí 2010 na Slovensku a ve Velké Británii (ze zemí, kde jsou publikovány měsíční údaje). Na Slovensku se prodej deníků zvýšil v dubnu proti březnu o 1,4 procenta a ve Velké Británii o 0,2 procenta.
Zpráva převzata z Unie vydavatelů.



Test ojetiny: Možná se vyplatí nejít automaticky pro Škodu. Opel Insignia II je opomíjenou ojetinou za skvělé peníze
Tohle měla být Škoda pro chudé. Sagitta představovala zajímavý nápad, ale do série se nedostala
Na Slovensku nově může člověk dostat pokutu za rychlost, pokud poběží na autobus. Po chodníku se teď musí chodit a jezdit nanejvýš 6 km/h
Test Volkswagen Caravelle Long 2.0 TDI 4Motion: Mikrobus do nepohody
Malý náklaďáček mnoha jmen: Škoda/Aero/Praga (A) 150 byla nedoceněným československým dříčem
