Program má 7 strategických cílů: 1. Zkvalitnění bezpečnostních opatření pro vozidla, 2. Vystavení bezpečnější silniční infrastruktury, 3. Podpora inteligentních technologií, 4. Zlepšení vzdělávání a školení pro účastníky silničního provozu, 5. Lepší vymahatelnost právních předpisů 6. Stanovení redukčních cílů silničních nehod a 7. Nově zaměření na motocyklisty.
Přečtěte si více ve zprávě Evropské komise.
Zpráva převzata z CEBRE.



Test ojetiny: Možná se vyplatí nejít automaticky pro Škodu. Opel Insignia II je opomíjenou ojetinou za skvělé peníze
Tohle měla být Škoda pro chudé. Sagitta představovala zajímavý nápad, ale do série se nedostala
Na Slovensku nově může člověk dostat pokutu za rychlost, pokud poběží na autobus. Po chodníku se teď musí chodit a jezdit nanejvýš 6 km/h
Test Volkswagen Caravelle Long 2.0 TDI 4Motion: Mikrobus do nepohody
Malý náklaďáček mnoha jmen: Škoda/Aero/Praga (A) 150 byla nedoceněným československým dříčem
