V takzvaném základním zátěžovém scénáři (benchmarkovém scénáři), kde byl hlavním předpokladem pokles ekonomického růstu v eurozóně, by LBBW ke konci roku 2011 dosáhla poměru původního, základního kapitálu (Tier 1) ve výši 9,8 %. Kromě toho proběhla také zkouška scénáře, ve kterém by došlo ke snížení HDP. V tom případě by Tier 1 LBBW v roce 2011 činil 8,4 %. Test dále ukázal, že i za předpokladu dalšího zhoršení nepříznivého scénáře, kdy by z důvodu poklesu cen státních dluhopisů došlo k vykázání dodatečných ztrát, by Tier 1 LBBW byl stále ve výši 8,1 %.
„Zátěžový test dokládá, že LBBW je dobře kapitálově vybavena. I v případě dalšího zhoršení situace na finančních trzích máme dostatečné rezervy,” řekl předseda představenstva LBBW Hans-Jörg Vetter. Na konci roku 2009 činil Tier 1 LBBW 9,8 %. Díky dalšímu snížení rizikově vážených aktiv, které bylo vyšší než plánované, již v květnu 2010 dosáhl Tier 1 výše 10,1 %. Další informace ohledně zátěžového testu LBBW naleznete na www.lbbw.de.



Test ojetiny: Možná se vyplatí nejít automaticky pro Škodu. Opel Insignia II je opomíjenou ojetinou za skvělé peníze
Tohle měla být Škoda pro chudé. Sagitta představovala zajímavý nápad, ale do série se nedostala
Na Slovensku nově může člověk dostat pokutu za rychlost, pokud poběží na autobus. Po chodníku se teď musí chodit a jezdit nanejvýš 6 km/h
Test Volkswagen Caravelle Long 2.0 TDI 4Motion: Mikrobus do nepohody
Malý náklaďáček mnoha jmen: Škoda/Aero/Praga (A) 150 byla nedoceněným československým dříčem
