Nejvíce dotací k 7. červenci proplatil program Doprava, z něhož příjemci dostali 41,4 procenta z peněz současného období. Nejméně úspěšným programem je z tohoto hlediska Výzkum a vývoj pro inovace, z něhož žadatelé dostali zatím proplaceno jen jedno procento z aktuální alokace.
Nejvyšší přetlak žádostí vykazuje program Praha Adaptabilita, kde hodnota podaných žádostí představuje téměř 374 procent peněz, které má k dispozici. Nejmenší zájem je naopak o peníze z programu Podnikání a inovace. Dosud předložené žádosti v něm představují 74 procent z jeho alokace.
Aktuální programy najdete v sekci Dotace.
Zpráva převzata z ČTK.



 
				 
								









 Test ojetiny: Možná se vyplatí nejít automaticky pro Škodu. Opel Insignia II je opomíjenou ojetinou za skvělé peníze
						Test ojetiny: Možná se vyplatí nejít automaticky pro Škodu. Opel Insignia II je opomíjenou ojetinou za skvělé peníze
					 Tohle měla být Škoda pro chudé. Sagitta představovala zajímavý nápad, ale do série se nedostala
						Tohle měla být Škoda pro chudé. Sagitta představovala zajímavý nápad, ale do série se nedostala
					 Na Slovensku nově může člověk dostat pokutu za rychlost, pokud poběží na autobus. Po chodníku se teď musí chodit a jezdit nanejvýš 6 km/h
						Na Slovensku nově může člověk dostat pokutu za rychlost, pokud poběží na autobus. Po chodníku se teď musí chodit a jezdit nanejvýš 6 km/h
					 Test Volkswagen Caravelle Long 2.0 TDI 4Motion: Mikrobus do nepohody
						Test Volkswagen Caravelle Long 2.0 TDI 4Motion: Mikrobus do nepohody
					 Malý náklaďáček mnoha jmen: Škoda/Aero/Praga (A) 150 byla nedoceněným československým dříčem
						Malý náklaďáček mnoha jmen: Škoda/Aero/Praga (A) 150 byla nedoceněným československým dříčem
					