„Klient ve svém mobilu zvolí adresu mpojisteni.csob.cz a následně vyplní své jméno, příjmení, rodné číslo a vybere si délku pobytu v zahraničí. Na výběr má dvě varianty - délka pobytu 1-4 dny nebo 5-8 dní. První varianta stojí paušálně 100,- Kč, druhá 200,- Kč. Potvrdí, že chce pojištění sjednat a následně klikne na zaplatit. Peníze mu budou strženy z kreditu nebo z faktury podle toho, jaký je jeho způsob platby za telefonní služby operátora,“ popisuje systém uzavření cestovního pojištění Michaela Beranová z Odboru marketingu ČSOB Pojišťovny.
Uzavřít velmi rychle cestovní pojištění tak nyní není problém ani pro ty, kteří si na něj vzpomenou až na poslední chvíli nebo na něj zapomenou úplně. „Spuštění sjednání cestovního pojištění přes mobil bude doplňovat marketingová kampaň. I tato kampaň bude využívat zcela nové možnosti oslovení klientů. Tou nejzajímavější z nich je využití tzv. aktuální lokace klienta. Ve spolupráci s T-Mobile dokážeme klientům, kteří se právě nacházejí na letišti Ruzyně, poslat reklamní SMS s informací o možnosti sjednání pojištění přes mobil,“ doplňuje Michaela Beranová s tím, že další součástí kampaně je využívání tzv. roamingových SMS, kdy klient obdrží nabídku sjednání pojištění při překročení hraničního přechodu. "Vodafone novou službu podpoří kampaní zaměřenou na zákazníky, kteří rádi cestují," uzavírá Tomáš Mátl, který ve Vodafonu vede tým Media solutions.
Unikátnost spuštěné služby potvrzují i operátoři. „Tato služba dokazuje, jak všestranným pomocníkem může být mobilní telefon. Cestovní pojištění formou SMS nabízíme již dva roky, a proto víme, že tato možnost je velmi atraktivní. Nicméně nová služba nabízená ČSOB Pojišťovnou je uživatelsky přívětivější a jistě tak osloví i další skupiny zákazníků,“ doplňuje Pavel Dolejš, ředitel prodeje nehlasových služeb T-Mobile.
Zapojení posledního operátora (Telefónica O2) bude následovat co nejdříve. Již nyní jsou realizovány kroky k tomu, aby i klienti tohoto operátora mohli nové sjednání cestovního pojištění přes mobil také využívat.