Největší vinu na domlouvání cen a dalším jednání, které narušovalo hospodářskou soutěž, nese belgická společnost Tessenderlo Chemie N.V., která musí zaplatit téměř 84 milionů eur (zhruba 2,1 miliardy korun), tedy takřka polovinu celé pokuty.
Evropská komise se o existenci kartelu dozvěděla v roce 2003, kdy jí na něj upozornila finská společnost Kemira, která díky tomu také unikla citelné finanční sankci. Společnosti nicméně domlouvaly ceny od roku 1969 až do roku 2004.
Zpráva převzata z ČTK.



 
				 
								









 Test ojetiny: Možná se vyplatí nejít automaticky pro Škodu. Opel Insignia II je opomíjenou ojetinou za skvělé peníze
						Test ojetiny: Možná se vyplatí nejít automaticky pro Škodu. Opel Insignia II je opomíjenou ojetinou za skvělé peníze
					 Tohle měla být Škoda pro chudé. Sagitta představovala zajímavý nápad, ale do série se nedostala
						Tohle měla být Škoda pro chudé. Sagitta představovala zajímavý nápad, ale do série se nedostala
					 Na Slovensku nově může člověk dostat pokutu za rychlost, pokud poběží na autobus. Po chodníku se teď musí chodit a jezdit nanejvýš 6 km/h
						Na Slovensku nově může člověk dostat pokutu za rychlost, pokud poběží na autobus. Po chodníku se teď musí chodit a jezdit nanejvýš 6 km/h
					 Test Volkswagen Caravelle Long 2.0 TDI 4Motion: Mikrobus do nepohody
						Test Volkswagen Caravelle Long 2.0 TDI 4Motion: Mikrobus do nepohody
					 Malý náklaďáček mnoha jmen: Škoda/Aero/Praga (A) 150 byla nedoceněným československým dříčem
						Malý náklaďáček mnoha jmen: Škoda/Aero/Praga (A) 150 byla nedoceněným československým dříčem
					