Vedle nakupování roste rovněž obliba on-line televizí a internetových rádií. Televizi na internetu pravidelně vyhledává třetina uživatelů, před rokem to byla necelá pětina. Zatímco u televize křivka průběžně roste, u internetového rozhlasu kolísá. V únoru se nicméně rádia na síti těšila rekordní 31procentní oblibě.
Stále populárnější je také sdílení fotografií a videí, které na internet umísťuje 42 procent uživatelů. Nově se výzkumníci ptali na sledování videí například na serverech YouTube nebo Stream. Tuto aktivitu kladně hodnotí 44 procent lidí s přístupem na internet.
Zpráva převzata z ČTK.



Malý náklaďáček mnoha jmen: Škoda/Aero/Praga (A) 150 byla nedoceněným československým dříčem
Řidička uvízla na železničním přejezdu, rychlík ji minul jen o kousek
Brzdná dráha delší až o deset metrů. Hlavně levné pneumatiky z východní Asie jsou pro řidiče rizikové
Test Renault Symbioz: S novým hybridem jezdí svižně a se spotřebou legendárního té-dé-íčka
Kdo nezvládne tento kvíz za plný počet, ten si dost možná auto zničí. Kontrolky jsou totiž základem komunikace mezi autem a řidičem
