Institucionální investoři koupili 90 % prodávaných akcií, zatímco zbývajících 10 % bylo prodáno soukromým investorům. Obchodování s akciemi Harper Hygienics začne 23. července na Varšavské burze cenných papírů.
Společnost Harper Hygienics začala na trhu působit v roce 1991. Firma vyrábí řadu produktů používaných při péči o pleť, včetně bavlněných polštářků, navlhčených ubrousků a vatových tyčinek. Harper Hygienics vyrábí značkové produkty pod značkou Cleanic (v současnosti 40 produktů) a produkty soukromých značek. Společnost si vybudovala vedoucí pozici na trzích s osobními hygienickými potřebami v Polsku, Rusku, Rumunsku a na Ukrajině. Její moderní výrobní centrum je situováno nedaleko Varšavy a v současnosti zaměstnává 500 lidí.
Fond PEF V dokončil investici typu leveraged buyout 75 % Harper Hygienics v roce 2004 a roku 2007 získal zbývajících 25 %. Od té doby vykazuje Harper Hygienics rychlé zlepšení v oblasti finančních výsledků a rozšiřuje svou nabídku produktů. Mimo jiné společnost také zahájila expanzi na další trhy a její export dynamicky vzrostl.
V roce 2009 Harper Hygienics zveřejnila tržby ve výši 174 miliónů polských zlotých (43 miliónů eur). V porovnání s minulým rokem došlo ke zvýšení o 20 procent a čistý zisk přesáhl 18 miliónů polských zlotých (4,5 miliónu eur). Ve srovnání se stejným obdobím v roce 2009 vzrostly během prvních pěti měsíců roku 2010 tržby o 24 % a čistý zisk o 36 %.
“Dobré finanční výsledky společnosti za poslední tři roky pramení z dobře odvedené práce, za kterou stojí manažerským tým vedený Robertem Neymannem. Harper Hygienics je dnes natolik vyspělá společnost, aby její akcie mohly být uvedeny na trh. Jelikož jsme spokojeni s výsledkem veřejné nabídky akcií, kterou jsme právě dokončili, rozhodli jsme se ponechat si kontrolní podíl ve společnosti. Jsme přesvědčeni, že Harper Hygienics bude dynamicky růst i v blízké budoucnosti,” řekl Michał Rusiecki, Managing Partner Enterprise Investors, který je přímo zodpovědný za tuto investici.



Test ojetiny: Možná se vyplatí nejít automaticky pro Škodu. Opel Insignia II je opomíjenou ojetinou za skvělé peníze
Tohle měla být Škoda pro chudé. Sagitta představovala zajímavý nápad, ale do série se nedostala
Na Slovensku nově může člověk dostat pokutu za rychlost, pokud poběží na autobus. Po chodníku se teď musí chodit a jezdit nanejvýš 6 km/h
Test Volkswagen Caravelle Long 2.0 TDI 4Motion: Mikrobus do nepohody
Malý náklaďáček mnoha jmen: Škoda/Aero/Praga (A) 150 byla nedoceněným československým dříčem
