"O tom, zda konečný vývoj bude v ČR letos plusový nebo minusový, rozhodnou až aktivity zadavatelů v posledním čtvrtletí roku, protože první pololetí zatím zaostává za loňským vývojem," uvedl ředitel pražské pobočky agentury Petr Majerik.
Celosvětový nárůst reklamních investic by měl pokračovat i v příštích letech, a to o 4,5 procenta v roce 2011 a 5,3 procenta v roce 2012.
Zpráva převzata z ČTK.



Test ojetiny: Možná se vyplatí nejít automaticky pro Škodu. Opel Insignia II je opomíjenou ojetinou za skvělé peníze
Tohle měla být Škoda pro chudé. Sagitta představovala zajímavý nápad, ale do série se nedostala
Na Slovensku nově může člověk dostat pokutu za rychlost, pokud poběží na autobus. Po chodníku se teď musí chodit a jezdit nanejvýš 6 km/h
Test Volkswagen Caravelle Long 2.0 TDI 4Motion: Mikrobus do nepohody
Malý náklaďáček mnoha jmen: Škoda/Aero/Praga (A) 150 byla nedoceněným československým dříčem
