„Naše webové stránky patří k nejnavštěvovanějším v České republice, za měsíc je navštíví zhruba dva a půl milionu lidí. Takový zájem nás bezesporu těší, ale je pro nás také motivací mít co nejpřehlednější a uživatelsky atraktivní stránky,“ uvedl David Lorenc, ředitel úseku přímé bankovnictví České spořitelny. „Spolu s novým komunikačním konceptem budeme rozšiřovat i aktivity na sociálních sítích, které se v naší společnosti staly naprosto přirozeným komunikačním nástrojem. Od fanoušků se na nich dozvídáme důležité podněty a zpětnou vazbu, za které jsme nesmírně vděční,“ dodal David Lorenc.
Na nových webových stránkách najdou uživatelé oddělené informace pro jednotlivé klientské segmenty, obecné informace o bance jsou pak v samostatné sekci. Hlavním záchytným bodem pro uživatele se stalo přehledné horizontální menu, které na původním webu chybělo. Další výraznou změnou je redukce počtu odkazů. I nadále bude banka s klienty komunikovat na Facebooku.
Česká spořitelna také podstatně změnila způsob prezentace svých produktů a služeb. Informace rozdělila do několika stručných stránek. U produktu si navíc uživatel může najít pobočku, která produkt nabízí, nebo o něj přímo požádat pomocí on-line formuláře. Například v současné době stále více žádané cestovní pojištění si mohou klienti bez návštěvy pobočky snadno založit přes internet během několika minut.
Změna podoby webu České spořitelny vycházela zejména z chování uživatelů. Česká spořitelna provedla řadu kvalitativních i kvantitativních výzkumů, např. testy různých variant stránek s využitím oční kamery. Výsledky výzkumů jasně definovaly optimální rozložení důležitých prvků na stránkách a banka tedy mohla nastavit ideální podobu stránek tak, aby byla pro uživatele co nejpřehlednější.
Stávající web České spořitelny vznikl již před pěti lety. I přes kladné hodnocení uživatelů i odborníků v prestižních webových anketách a soutěžích, reagovala Česká spořitelna na rychlý vývoj v oblasti internetu a zcela změnila podobu svých webových stránek, které návštěvníci najdou na známé adrese www.csas.cz.