„Naše webové stránky patří k nejnavštěvovanějším v České republice, za měsíc je navštíví zhruba dva a půl milionu lidí. Takový zájem nás bezesporu těší, ale je pro nás také motivací mít co nejpřehlednější a uživatelsky atraktivní stránky,“ uvedl David Lorenc, ředitel úseku přímé bankovnictví České spořitelny. „Spolu s novým komunikačním konceptem budeme rozšiřovat i aktivity na sociálních sítích, které se v naší společnosti staly naprosto přirozeným komunikačním nástrojem. Od fanoušků se na nich dozvídáme důležité podněty a zpětnou vazbu, za které jsme nesmírně vděční,“ dodal David Lorenc.
Na nových webových stránkách najdou uživatelé oddělené informace pro jednotlivé klientské segmenty, obecné informace o bance jsou pak v samostatné sekci. Hlavním záchytným bodem pro uživatele se stalo přehledné horizontální menu, které na původním webu chybělo. Další výraznou změnou je redukce počtu odkazů. I nadále bude banka s klienty komunikovat na Facebooku.
Česká spořitelna také podstatně změnila způsob prezentace svých produktů a služeb. Informace rozdělila do několika stručných stránek. U produktu si navíc uživatel může najít pobočku, která produkt nabízí, nebo o něj přímo požádat pomocí on-line formuláře. Například v současné době stále více žádané cestovní pojištění si mohou klienti bez návštěvy pobočky snadno založit přes internet během několika minut.
Změna podoby webu České spořitelny vycházela zejména z chování uživatelů. Česká spořitelna provedla řadu kvalitativních i kvantitativních výzkumů, např. testy různých variant stránek s využitím oční kamery. Výsledky výzkumů jasně definovaly optimální rozložení důležitých prvků na stránkách a banka tedy mohla nastavit ideální podobu stránek tak, aby byla pro uživatele co nejpřehlednější.
Stávající web České spořitelny vznikl již před pěti lety. I přes kladné hodnocení uživatelů i odborníků v prestižních webových anketách a soutěžích, reagovala Česká spořitelna na rychlý vývoj v oblasti internetu a zcela změnila podobu svých webových stránek, které návštěvníci najdou na známé adrese www.csas.cz.



Test ojetiny: Možná se vyplatí nejít automaticky pro Škodu. Opel Insignia II je opomíjenou ojetinou za skvělé peníze
Tohle měla být Škoda pro chudé. Sagitta představovala zajímavý nápad, ale do série se nedostala
Na Slovensku nově může člověk dostat pokutu za rychlost, pokud poběží na autobus. Po chodníku se teď musí chodit a jezdit nanejvýš 6 km/h
Test Volkswagen Caravelle Long 2.0 TDI 4Motion: Mikrobus do nepohody
Malý náklaďáček mnoha jmen: Škoda/Aero/Praga (A) 150 byla nedoceněným československým dříčem
