„Turisté z Číny a Indie mohou mít významný vliv v turismu v budoucích letech. Zatím je ale otázka, zda pro ně bude Česká republika dostatečně atraktivní lokalitou a zda jim budeme mít co nabídnout,” uvádí David Batal, ředitel oddělení Auditu společnosti Deloitte v České republice.
Klíčovými trhy v oblasti cestovního ruchu budou nadále Čína a Indie. Podle studie tyto země do roku 2015 dosáhnou většího absolutního meziročního růstu turistiky než Velká Británie, Francie nebo Japonsko.
„Vzestup střední třídy na nově vznikajících trzích vyvolá významnou novou poptávku po službách pro volný čas i obchodní účely. Největší budoucí potenciál na těchto trzích spočívá v rozvoji úsporných značkových produktů se zaměřením na domácí turisty,” uvedl Alex Kyriakidis, vedoucí globální skupiny pro turistiku, pohostinství a volný čas společnosti Deloitte Touche Tohmatsu.
Zpráva převzata z Deloitte.