Protože se již stalo tradicí, že se v září konají rozličné akce, ať už dny otevřených vrat na farmách, speciální menu v restauracích nebo slevy v obchodech, mají všichni organizátoři možnost bezplatně zviditelnit své akce ať už na tištěných materiálech nebo na webových stránkách www.mesicbiopotravin.cz.
Vzhledem k tomu, že konečná podoba webových stránek bude k dispozici až koncem měsíce července, bude možné vkládat akce do webové aplikace až touto dobou.
Tištěné materiály se ale připravují v předstihu, proto organizátoři Měsíce prosí všechny, kdo budou pořádat na své farmě, ve výrobě či prodejně některou spotřebitelsky zajímavou akci, aby nejpozději do 30.7. 2010 vyplnili tento formulář, aby se jejich akce mohla objevit v tištěných materiálech, které se budou distribuovat po celé České republice.
Zpráva převzata z Ministerstva zemědělství.



Test ojetiny: Možná se vyplatí nejít automaticky pro Škodu. Opel Insignia II je opomíjenou ojetinou za skvělé peníze
Tohle měla být Škoda pro chudé. Sagitta představovala zajímavý nápad, ale do série se nedostala
Na Slovensku nově může člověk dostat pokutu za rychlost, pokud poběží na autobus. Po chodníku se teď musí chodit a jezdit nanejvýš 6 km/h
Test Volkswagen Caravelle Long 2.0 TDI 4Motion: Mikrobus do nepohody
Malý náklaďáček mnoha jmen: Škoda/Aero/Praga (A) 150 byla nedoceněným československým dříčem
