Hradecká firma má velkou šanci uspět u investorů v televizním pořadu Den D

02.07.2010 | , Commservis.com
FIREMNI FINANCE - NEPOUŽÍVAT


Hradecká firma Commservis.com, která patří k největším vzdělávacím a marketingovým společnostem ve východních Čechách, úspěšně prošla konkurzem na natáčení populárního televizního pořadu Den D. Pěti investorům chce představit plán na vybudování Neuromarketingové laboratoře a projekt digitálního koučování.

„Jako jediná firma v republice vlastníme špičkový přístroj, který na základě biologických signálů těla jako je odpor kůže, tlak, srdeční činnost a další, má maximální využití v posuzování reklam a marketingových projektů. Jedná se o novu a velmi účinnou metodu – neuromarketing,“ popisuje Tomáš Zdechovský z Commservis.com, který se dlouhodobě věnuje manažerskému vzdělávání.

Druhý projekt, který bude investorům představen, se týká tzv. digitálního koučování. „Díky využití přístrojů Nexus a Mindball můžeme trénovat mozky manažerů, policistů a dalších lidí s potřebou se rychle koncentrovat a dělat rychlá a správná rozhodnutí,“ vysvětluje senior managerka Eva Fruhwirtová a pevně věří, že právě jejich nápad přesvědčí podnikatele, aby se spolupodíleli na projektech.


Den D sledují lidé po celém světě


Den D je pořad vysílány Českou televizí, kde pětice investorů rozhoduje, zda se bude podílet svými financemi na nápadech, byznysu či vynálezech předkladatelů. Tato zábavná podnikatelská show, kde jde především o byznys, má počátky v Japonsku. Podobný formát přejala Velká Británie a v současné době se vysílá v několika státech Evropy.

„Osobně se mi tento pořad velmi líbí, je to skvělý nápad. Učí podnikatele přemýšlet ekonomicky a odhadovat své vlastní šance. Náš projekt Neuromarketingové laboratoře a digitálního trénování mozku je u nás zcela nový a má obrovský potenciál, proto si myslím, že bude pro investory velmi lákavou pobídkou,“ uzavírá Tomáš Zdechovský.

Autor článku

Tiskovka