V OP nyní pracuje už jen 427 lidí, přibližně každému pátému běží výpovědní lhůta. Propouštění by podle šéfky podnikových odborů Heleny Vyroubalové mělo i nadále pokračovat. "Vedení firmy předpokládá, že zachová jen výrobu obleků na míru. Mělo by pro ni pracovat 130 lidí. Půjde o šičky, žehlíře, střihače a administrativní síly," uvedla Vyroubalová.
Výroba obleků na míru, takzvaných měřenek, pravděpodobně nebude pokračovat v hlavním výrobním areálu OP v prostějovské části Vrahovice. Důvodem jsou v zimě vysoké náklady na vytápění. Šít by se mohly například v nedávno zavřeném závodu v Jeseníku. Pokud by se totiž výroba měla přesunout do jiných prostor v Prostějově, musela by firma za jejich pronájem platit.
Zpráva převzata z ČTK.



 
				 
								









 Test ojetiny: Možná se vyplatí nejít automaticky pro Škodu. Opel Insignia II je opomíjenou ojetinou za skvělé peníze
						Test ojetiny: Možná se vyplatí nejít automaticky pro Škodu. Opel Insignia II je opomíjenou ojetinou za skvělé peníze
					 Tohle měla být Škoda pro chudé. Sagitta představovala zajímavý nápad, ale do série se nedostala
						Tohle měla být Škoda pro chudé. Sagitta představovala zajímavý nápad, ale do série se nedostala
					 Na Slovensku nově může člověk dostat pokutu za rychlost, pokud poběží na autobus. Po chodníku se teď musí chodit a jezdit nanejvýš 6 km/h
						Na Slovensku nově může člověk dostat pokutu za rychlost, pokud poběží na autobus. Po chodníku se teď musí chodit a jezdit nanejvýš 6 km/h
					 Test Volkswagen Caravelle Long 2.0 TDI 4Motion: Mikrobus do nepohody
						Test Volkswagen Caravelle Long 2.0 TDI 4Motion: Mikrobus do nepohody
					 Malý náklaďáček mnoha jmen: Škoda/Aero/Praga (A) 150 byla nedoceněným československým dříčem
						Malý náklaďáček mnoha jmen: Škoda/Aero/Praga (A) 150 byla nedoceněným československým dříčem
					