Poštovní spořitelna je druhá „Klientsky nejpřívětivější“

25.06.2010 | , Poštovní spořitelna
FIREMNI FINANCE - NEPOUŽÍVAT


24.6. 2010 Poštovní spořitelna se prosadila v soutěži Hospodářských novin Nejlepší banka roku 2010, když v kategorii „Klientsky nejpřívětivější banka“ obsadila druhé místo.

„Nesmírně si vážíme našeho umístění. Potvrzuje, že férový přístup k našim zákazníkům i naše jednoduché a praktické produkty se značkou Era jednoduše zaslouží ocenění,“ komentoval výsledky soutěže Roman Truhlář, manažer pro klientskou péči Poštovní spořitelny.

Hodnotily se například náklady klientů na vedení účtu nebo úrokové sazby u spořicích a úvěrových produktů. Posuzovala se také šíře produktové nabídky, rozsah a dostupnost pobočkové sítě a kvalita komunikace s klientem. Na základě všech těchto měřítek vyšla Poštovní spořitelna jako druhá nejvstřícnější pro zákazníky.

Poštovní spořitelna obsluhuje více než 2 miliony zákazníků, kteří si mohou vybrat z nejhustší sítě obchodních míst i moderních přímých obslužných kanálů. Její nová produktová značka Era přináší jednoduché, srozumitelné a univerzálně dostupné bankovní služby nejširšímu okruhu zákazníků.

Autor článku

Tiskovka