„Nesmírně si vážíme našeho umístění. Potvrzuje, že férový přístup k našim zákazníkům i naše jednoduché a praktické produkty se značkou Era jednoduše zaslouží ocenění,“ komentoval výsledky soutěže Roman Truhlář, manažer pro klientskou péči Poštovní spořitelny.
Hodnotily se například náklady klientů na vedení účtu nebo úrokové sazby u spořicích a úvěrových produktů. Posuzovala se také šíře produktové nabídky, rozsah a dostupnost pobočkové sítě a kvalita komunikace s klientem. Na základě všech těchto měřítek vyšla Poštovní spořitelna jako druhá nejvstřícnější pro zákazníky.
Poštovní spořitelna obsluhuje více než 2 miliony zákazníků, kteří si mohou vybrat z nejhustší sítě obchodních míst i moderních přímých obslužných kanálů. Její nová produktová značka Era přináší jednoduché, srozumitelné a univerzálně dostupné bankovní služby nejširšímu okruhu zákazníků.