„Nesmírně si vážíme našeho umístění. Potvrzuje, že férový přístup k našim zákazníkům i naše jednoduché a praktické produkty se značkou Era jednoduše zaslouží ocenění,“ komentoval výsledky soutěže Roman Truhlář, manažer pro klientskou péči Poštovní spořitelny.
Hodnotily se například náklady klientů na vedení účtu nebo úrokové sazby u spořicích a úvěrových produktů. Posuzovala se také šíře produktové nabídky, rozsah a dostupnost pobočkové sítě a kvalita komunikace s klientem. Na základě všech těchto měřítek vyšla Poštovní spořitelna jako druhá nejvstřícnější pro zákazníky.
Poštovní spořitelna obsluhuje více než 2 miliony zákazníků, kteří si mohou vybrat z nejhustší sítě obchodních míst i moderních přímých obslužných kanálů. Její nová produktová značka Era přináší jednoduché, srozumitelné a univerzálně dostupné bankovní služby nejširšímu okruhu zákazníků.



Test Fiat Panda La Prima: Styl za dobrou cenu a automat k tomu
Test ojetiny: Možná se vyplatí nejít automaticky pro Škodu. Opel Insignia II je opomíjenou ojetinou za skvělé peníze
Tohle měla být Škoda pro chudé. Sagitta představovala zajímavý nápad, ale do série se nedostala
Na Slovensku nově může člověk dostat pokutu za rychlost, pokud poběží na autobus. Po chodníku se teď musí chodit a jezdit nanejvýš 6 km/h
Test Volkswagen Caravelle Long 2.0 TDI 4Motion: Mikrobus do nepohody
