Mluvčí společnosti Makro Cash&Carry ČR Romana Nýdrle dnes řekla, že díky tomuto novému projektu budou moci podnikatelé optimalizovat své náklady na spotřebu zemního plynu a elektrické energie. "Tuto službu nadále testujeme a po vyhodnocení všech parametrů a jejich následném nastavení tak, aby co nejlépe odpovídala potřebám našich profesionálních zákazníků, přistoupíme k realizaci. Počítáme s časovým horizontem dvou měsíců," uvedla.
Makro hodlá spolupracovat s některými alternativními dodavateli elektřiny a plynu, jejichž obchodní strategie je založena na nízkých cenách. Makro v ČR provozuje 13 velkoobchodních center a má přes 800.000 registrovaných zákazníků z řad podnikatelů, zejména obchodníků a firem podnikajících v gastronomii.
Zpráva převzata z ČTK. 



 
				 
								









 Test ojetiny: Možná se vyplatí nejít automaticky pro Škodu. Opel Insignia II je opomíjenou ojetinou za skvělé peníze
						Test ojetiny: Možná se vyplatí nejít automaticky pro Škodu. Opel Insignia II je opomíjenou ojetinou za skvělé peníze
					 Tohle měla být Škoda pro chudé. Sagitta představovala zajímavý nápad, ale do série se nedostala
						Tohle měla být Škoda pro chudé. Sagitta představovala zajímavý nápad, ale do série se nedostala
					 Na Slovensku nově může člověk dostat pokutu za rychlost, pokud poběží na autobus. Po chodníku se teď musí chodit a jezdit nanejvýš 6 km/h
						Na Slovensku nově může člověk dostat pokutu za rychlost, pokud poběží na autobus. Po chodníku se teď musí chodit a jezdit nanejvýš 6 km/h
					 Test Volkswagen Caravelle Long 2.0 TDI 4Motion: Mikrobus do nepohody
						Test Volkswagen Caravelle Long 2.0 TDI 4Motion: Mikrobus do nepohody
					 Malý náklaďáček mnoha jmen: Škoda/Aero/Praga (A) 150 byla nedoceněným československým dříčem
						Malý náklaďáček mnoha jmen: Škoda/Aero/Praga (A) 150 byla nedoceněným československým dříčem
					