„Naším cílem je změnit stále přetrvávající všeobecný názor na to, že call centrum lze využít pouze pro telefonický kontakt s cílovými skupinami,“ komentuje cíl nového call centra Igor Kozák, jednatel SCS – Smart Calling Solutions s r.o.
Nové komerční call centrum SCS pracuje s unikátním softwarem, který umožňuje velmi jednoduše konfigurovat volací aplikace a propojovat je s dalšími nástroji přímé komunikace. „Díky těmto aplikacím můžeme velmi operativně řešit i nepředvídatelné situace, kdy jsme připraveni velmi pružně poskytnout našim klientům služby nejenom klasického call centra, ale téměř přes noc např. i e-mailing a mobilní marketing,“ prezentuje Igor Kozák výhody technologického vybavení call centra SCS. Pružnost je dána i vysokou kapacitou – SCS má v provozu 105 operátorských pracovišť s možností non-stop provozu. Použitá technologie umožňuje kapacitu do budoucna zdvojnásobit.
Nové call centrum SCS vstupuje na trh v době, kdy služby call center začínají využívat již i menší společnosti. „Český trh telemarketingu byl mnoho let devalvován představou, že služby call center si mohou dovolit jen velké a kapitálově silné společnosti. Díky moderním IT technologiím dnes již dokážeme svou nabídkou oslovit i menší společnosti a ty nyní začínají objevovat možnosti, které jim přináší velmi efektivní telefonické oslovování a další aktivity přímého marketingu,“ analyzuje aktuální dění na trhu ředitel call centra David Turek.
Vedle specializace na telefonní prodej je cílem nového komerčního call centra být lídrem v technologických inovacích. „Naším cílem není nabízet klientům jen vyškolené odborníky na telemarketing a služby s tím spojené, my chceme, abychom díky využití moderních technologií mohli klientům nabídnout vždy tu nejefektivnější formu komunikace nebo oslovení cílové skupiny prostřednictvím profesionálně vyškolených operátorů doplněnou o ostatní aktivity přímého marketingu, včetně např. správy a vytváření databází pro klienta,“ prezentuje cíle nového call centra David Turek, ředitel SCS call centra.