"Ochota spotřebitelů nakupovat značně vzrostla," uvedla GfK. "Na druhou stranu debaty o rostoucích finančních břemenech v souvislosti s úsporným balíčkem (německé vlády) jsou pro spotřebitele stále více znepokojivé," dodala. Upozornila, že spotřebitelé jsou o něco optimističtější ohledně vyhlídek domácí ekonomiky díky pokračujícímu poklesu nezaměstnanosti a oslabení eura, jež by mělo podpořit export.
Německá vláda v dubnu potvrdila, že v letošním roce očekává nárůst domácí ekonomiky o 1,4 procenta. V příštím roce počítá vládní prognóza se zrychlením hospodářského růstu na 1,6 procenta.
Zpráva převzata z ČTK.



Dacia Bigster, o které pořád sní spousta českých zákazníků, se vyrábí. S dieselem stojí zhruba 600 tisíc, ale je tu problém
Ceny dálničních známek v Česku porostou, roční bude od ledna už za víc než 2500 Kč
Na prodej je devadesátkové Ferrari pro chudé v perfektním stavu. Fiat za půl milionu je lákavá nabídka
Rakousko končí s nalepovacími dálničními známkami a zdražuje
Test Fiat Panda La Prima: Styl za dobrou cenu a automat k tomu
