Zpráva upozorňuje, že iniciativy evropské legislativy pokračují v podporování využívání trvale udržitelných nemovitostí se sníženou emisí uhlíku. Především hovoří o směrnici Evropské unie (EU) 2002/91/EC, která vyžaduje, aby vlastník každé nemovitosti obdržel Certifikát energetické výkonnosti (EPC) udávající energetickou výkonnost budovy a srovnání s povolenými standardy stanovenými směrnicemi EU.
„“Zelené“budovy začínají být považovány za nejlepší řešení v dodavatelském průmyslu, a tak i v oblasti logistických nemovitostí,“ řekl Leonard Sahling, první viceprezident výzkumné skupiny společnosti ProLogis. „Vzhledem k tomu, že nyní legislativa více podporuje trvale udržitelné nemovitosti, nájemci začínají lépe rozumět opravdovým výhodám „zelených“ budov a tyto znalosti budou hnacím motorem při jejich rozhodování v budoucnosti.“
Zpráva navrhuje, aby v následujících letech společnosti působící v Evropě využívaly hodnocení Certifikátu energetické výkonnosti (EPC) jako vodítko při výběru energeticky nejefektivnějších budov a také při správě emisí uhlíku. Také poukazuje na možné snížení nákladů, které přináší trvale udržitelné prvky a které může být velmi výrazné; jeden z příkladů z Velké Británie uvádí úsporu 230 000 až 335 000 liber za rok.
Autory zprávy jsou Simon Cox, viceprezident project managementu a vedoucí oddělení trvalé udržitelnosti ProLogisu ve Velké Británii a Lisa Graham, viceprezidentka pro evropský výzkum společnosti ProLogis.
Zprávu v celém znění naleznete na: http://ir.prologis.com/EnergyEfficiencyEUWarehouses.cfm
Výzkumná skupina společnosti ProLogis monitoruje, analyzuje a zpracovává zprávy o klíčových trendech a dynamice v realitním a dodavatelském managementu, čerpá z průmyslových dat a základních výzkumů prováděných analytiky společnosti ve spolupráci se sítí odborníků a dalších profesionálů. Zprávy z poslední doby se zaměřovaly na mezinárodní dynamiku dodavatelských řetězců, internetový maloobchod, technologii RFID, pobřežní outsourcing a další podobná témata.
Pro vice informací, prosím, navštivte: http://ir.prologis.com/research.cfm.



Test Fiat Panda La Prima: Styl za dobrou cenu a automat k tomu
Test ojetiny: Možná se vyplatí nejít automaticky pro Škodu. Opel Insignia II je opomíjenou ojetinou za skvělé peníze
Tohle měla být Škoda pro chudé. Sagitta představovala zajímavý nápad, ale do série se nedostala
Na Slovensku nově může člověk dostat pokutu za rychlost, pokud poběží na autobus. Po chodníku se teď musí chodit a jezdit nanejvýš 6 km/h
Test Volkswagen Caravelle Long 2.0 TDI 4Motion: Mikrobus do nepohody
