Heineken chce do pěti let zdvojnásobit prodej piva Krušovice v ČR

23.06.2010 | , Firemnifinance.cz
FIREMNI FINANCE - NEPOUŽÍVAT


Společnost Heineken ČR chce do roku 2015 více než zdvojnásobit prodej piva značky Krušovice na domácím trhu ze současných zhruba 450.000 hl ročně na více než milion hektolitrů. Firmě má pomoci změna nabídky piv spočívající k návratu ke starým recepturám.

"Naše snaha je vrátit je (Krušovice), tam, kde byly na začátku 90. let, kdy se v tuzemsku prodávalo kolem milionu hektolitrů za rok," uvedl obchodní ředitel pivovaru Jiří Daněk. Klíčovým produktem značky má být desetistupňové pivo s výraznou pivní chutí a hustou krémovou pěnou. Do nové desítky, při jejíž výrobě se pivovar vrací k receptuře, kdy byly domácí prodeje nejvyšší, investovala společnost nemalé prostředky, které blíže nespecifikovala. Investice by se měla vrátit do dvou let.

Dalšími změnami v portfoliu společnosti je zvýšení stupňovitosti u tradičně vyráběného piva značky Mušketýr. Jubilejní ležák nově nahrazuje pivo nesoucí až dosud název Krušovický Ležák, u kterého došlo k úpravě kyselosti a sypání sladu při výrobě. To má podle pivovarníků přinést plnější a bohatší chuť moku. Novinkou na trhu je třináctistupňový speciál Staročeský Malvaz.

Zpráva převzata z ČTK.

Autor článku

Firemni aktualita