"Naše snaha je vrátit je (Krušovice), tam, kde byly na začátku 90. let, kdy se v tuzemsku prodávalo kolem milionu hektolitrů za rok," uvedl obchodní ředitel pivovaru Jiří Daněk. Klíčovým produktem značky má být desetistupňové pivo s výraznou pivní chutí a hustou krémovou pěnou. Do nové desítky, při jejíž výrobě se pivovar vrací k receptuře, kdy byly domácí prodeje nejvyšší, investovala společnost nemalé prostředky, které blíže nespecifikovala. Investice by se měla vrátit do dvou let.
Dalšími změnami v portfoliu společnosti je zvýšení stupňovitosti u tradičně vyráběného piva značky Mušketýr. Jubilejní ležák nově nahrazuje pivo nesoucí až dosud název Krušovický Ležák, u kterého došlo k úpravě kyselosti a sypání sladu při výrobě. To má podle pivovarníků přinést plnější a bohatší chuť moku. Novinkou na trhu je třináctistupňový speciál Staročeský Malvaz.
Zpráva převzata z ČTK.