Ministr dopravy Gustav Slamečka by měl o zastavení příprav tendru informovat vládu pravděpodobně příští týden. Zároveň dnes zrušil schůzku pracovní skupiny, která se měla zavedením vinět zabývat.
Důvodem pozastavení zavádění elektronické náhrady klasických dálničních nálepek má být skeptický postoj zástupců stran chystané vládní koalice. Elektronické viněty od ledna 2011 zavádí zákon, který bude muset nová sněmovna zrušit. Měla by tak učinit co nejrychleji, aby MD stihlo zadat státní tiskárně cenin výrobu klasických dálničních nálepek.
Ministerstvo uvažovalo o tom, že zakázku zadá v tzv. jednacím řízení bez uveřejnění. Zakázku měla podle doporučení právníků získat společnost Kapsch, která provozuje mýtný systém pro nákladní auta nad 3,5 tuny.
Osobní vozy v současnosti platí za roční dálniční známku 1200 korun ročně.



Na Slovensku nově může člověk dostat pokutu za rychlost, pokud poběží na autobus. Po chodníku se teď musí chodit a jezdit nanejvýš 6 km/h
Test Volkswagen Caravelle Long 2.0 TDI 4Motion: Mikrobus do nepohody
Malý náklaďáček mnoha jmen: Škoda/Aero/Praga (A) 150 byla nedoceněným československým dříčem
Řidička uvízla na železničním přejezdu, rychlík ji minul jen o kousek
Brzdná dráha delší až o deset metrů. Hlavně levné pneumatiky z východní Asie jsou pro řidiče rizikové
