Firma uvedla, že jí k lepším výsledkům pomůže mistrovství světa ve fotbale, které se koná v Jihoafrické republice. Adidas na mistrovství dodává například fotbalové míče.
Adidas dosud předpokládal, že letošní tržby za prodej výrobků se vztahem k fotbalu se budou pohybovat kolem 1,3 miliardy eur. Z průběžných výsledků je ale prý vidět, že nad očekávání lépe si nyní vede i jeho součást Reebok, která patří do skupiny Adidas teprve pět let.
Adidas je ve svém oboru světovou dvojkou, první je americká společnost Nike. Kromě toho, že Adidas dodává na mistrovství světa míče, dodává dresy pro rozhodčí a vybavení pro 12 týmů, včetně jihoafrického, řeckého anebo španělského.
Šéf Adidasu Herbert Hainer řekl, že celkově příznivý vliv bude mít na firmu i revalvace čínského jüanu, s kterou management počítá díky oznámení čínské centrální banky. Adidas také očekává, že v letošním roce prodá více než 20 milionů fotbalových míčů.