Bernard Švestka nejinspirativnějším nápadem projektu Krizi navzdory

21.06.2010 | , Firemnifinance.cz
FIREMNI FINANCE - NEPOUŽÍVAT


Nealkoholický sladový nápoj Bernard s čistou hlavou Švestka z produkce Rodinného pivovaru Bernard si odnesl cenu za nejinspirativnější nápad projektu Krizi navzdory. O jejím udělení rozhodli hlasováním hosté čtvrtečního slavnostního vyhlášení výsledků soutěže.

„Češi si myslí, že rozumí pivu, ale týká se to jen kategorie ležáků. My jsme se rozhodli jít do segmentu nealko, využít drahých surovin a zbourat letité mýty o chuti piva,“ prohlásil spolumajitel pivovaru Stanislav Bernard. Prozradil, že po Švestce dodá pivovar na trh další „nealko“ novinku: Višni. Švestka, která obsahuje přírodní švestkovou šťávu, je na trhu od loňského jara a zájem o ní stále roste.

Absolutním vítězem premiérového ročníku projektu, jehož nositelem je Hospodářská komora České republiky a odborným partnerem poradenská společnost PricewaterhouseCoopers, byla vyhlášena cestovní kancelář Exim Tours.

Více v tiskové zprávě Vítězem projektu Krizi navzdory je Exim Tours.

Zpráva převzata z HK ČR.

Autor článku

Firemni aktualita