Termín a čas: 1.7. v čase 9:00 - 10:30
Pořadatel: AMSP ČR a portál www.webinare.cz
Na webináři se dozvíte:
- Co to je online kancelář a jak mít vždy data přístupná kdykoliv a odkudkoliv?
- Jak využít online kancelář pro významné úspory nákladů na informační technologie ve vaší firmě či instituci?
- Co vám poskytne online kancelář Google Apps, která je do 50 uživatelů zdarma?
- Online kancelář Google Apps pro střední a velké firmy (nad 50 uživatelů) a srovnání nákladů na provoz s řešením Microsoft Exchange server
- Ukázka využití jednotlivých nástrojů Google Apps v praxi:
- email se schránkou 25 GB/ osobu
- online databáze kontaktů
- sdílený kalendář a efektivní plánování schůzek pracovníků
- bezplatné telefonování přes internet
- získávání zpětných vazeb a referencí od zákazníků
- sdílené online dokumenty a jejich snadné zálohování
- webové stránky a intranet
- Jak zcela odstranit náklady na zabezpečení a ochranu vašich firemních emailů (antivir a antispam filtry)?
- Porovnání zabezpečení dat uložených online v prostředí Google Apps oproti vaší firemní síti
- Reference firem, které již Google Apps používají
- Jak úspěšně zavést Google Apps do vaší firmy?
- Jaké jsou náklady na pořízení Google Apps?
- Nadstavby pro online kancelář a jejich možnosti propojení s Google Apps
- CRM systémy pro řízení vztahů se zákazníky
- databáze znalostí
- online účetnictví a další
- Jak realizovat online schůzky namísto fyzického cestování
- Kolik vám mohou online schůzky ušetřit za výdaje na cestování a ztracený čas?
Přihlášení na bezplatný webinář provedete zde.
Zpráva převzata z AMSP.