Ve spolupráci s dalšími zeměmi skupiny UniCredit byl pro klienty připraven modernější vzhled internetového bankovnictví, který se postupně aplikuje ve všech zemích, ve kterých skupina UniCredit působí. „Záměrem nové podoby internetové komunikace klienta s bankou bylo, kromě nového designu, usnadnění práce s internetovým bankovnictvím. Klienti si mohou od poloviny června například zařadit do menu „Oblíbené“ často využívané stránky pro jejich rychlejší zobrazení a zvolit si úvodní stránku, která se jim zobrazí po přihlášení. Další novinkou je také jednodušší a rychlejší vyhledávání v uložených platbách tzv. šablonách,“ komentuje novou funkcionalitu Radek Jirka, Multi-Channel Banking UniCredit Bank.
Sjednocený design se dotýká všech segmentů v bance, tedy od držitele kreditní karty bez dalších bankovních produktů (Online Card), přes fyzické osoby a podnikatele (Online Banking), menší a střední firmy (BusinessNet Basic) až po velké, nadnárodní firmy (BusinessNet Professional). UniCredit Bank přitom u všech segmentů stále zachovává nejvyšší důraz na bezpečnost svého internetového bankovnictví vycházející ze zkušeností celé UniCredit skupiny. Unikátní jsou také funkce, mezi které patří možnost s osobním a firemním účtem v bance využívat jeden typ zabezpečení, tedy klient si nemusí pamatovat odlišná hesla. Stejný typ zabezpečení lze také použít i pro ovládání účtů v dalších zemích skupiny UniCredit podporujících službu tzv. Mezinárodní uživatel, kdy po přihlášení lze jednoduše „přepínat“ mezi jednotlivými zeměmi.



Test Fiat Panda La Prima: Styl za dobrou cenu a automat k tomu
Test ojetiny: Možná se vyplatí nejít automaticky pro Škodu. Opel Insignia II je opomíjenou ojetinou za skvělé peníze
Tohle měla být Škoda pro chudé. Sagitta představovala zajímavý nápad, ale do série se nedostala
Na Slovensku nově může člověk dostat pokutu za rychlost, pokud poběží na autobus. Po chodníku se teď musí chodit a jezdit nanejvýš 6 km/h
Test Volkswagen Caravelle Long 2.0 TDI 4Motion: Mikrobus do nepohody
