"Vyšetřování prokázalo, že MOL získal finanční výhodu placením nižších těžebních poplatků než konkurenti. Tento typ zjevně diskriminační pomoci není v rámci pravidel EU povolen," řekl eurokomisař pro hospodářskou soutěž Joaquín Almunia.
Maďarsko začátkem roku 2008 těžební poplatky zvýšilo. V případě společnosti MOL však poplatky zůstaly beze změny na úrovních uvedených v dohodě s vládou z roku 2005, napsala agentura Reuters. Pokud Maďarsko nezajistí vrácení pomoci, může ho Evropská komise povolat před soud.



Test Volkswagen Caravelle Long 2.0 TDI 4Motion: Mikrobus do nepohody
Malý náklaďáček mnoha jmen: Škoda/Aero/Praga (A) 150 byla nedoceněným československým dříčem
Řidička uvízla na železničním přejezdu, rychlík ji minul jen o kousek
Brzdná dráha delší až o deset metrů. Hlavně levné pneumatiky z východní Asie jsou pro řidiče rizikové
Test Renault Symbioz: S novým hybridem jezdí svižně a se spotřebou legendárního té-dé-íčka
