Smíchov City je název projektu, který zahrnuje komplexní revitalizaci smíchovské lokality o rozloze cca. 210 000 m2. Plánuje se zde výstavba nového moderního kancelářského, obchodního a rezidenčního centra Smíchova. Ve střednědobém horizontu zde namísto skladů a kolejišť vyroste zcela nová multifunkční čtvrť s nově koncipovanými plochami zeleně a pěších tahů, které tak znovu spojí dnes přetrhané vazby mezi okolními zelenými kopci a údolními nábřežími řeky Vltavy. Část území je vyhrazena pro vytvoření nového dopravního uzlu mezi vlakovým a novým autobusovým nádražím, parkovištěm P+R, stanicí metra a tramvají. V lokalitě bude vybudována plnohodnotná městská infrastruktura jako např. budova nové školy. Srdcem území se stane moderní nákupní centrum, ležící na průsečíku všech pěších i dopravních vazeb v území.
V případě pražského Žižkova se jedná o výstavbu v lokalitě Nákladového nádraží Žižkov a areálu Vackov. Centrální myšlenkou projektu je komplexní revitalizace nákladového nádraží Praha – Žižkov a vybudování nadčasového městského centra o celkové rozloze cca. 331 000 m2. V jižní části tohoto území vyroste podél nově koncipovaného velkoměstského bulváru nová moderní multifunkční čtvrť s kancelářskými, obchodními a rezidenčními objekty, které budou obklopené rozsáhlými parkovými prostranstvími navazujícími novými pěšími trasami na stávající velkolepé plochy zeleně a rekreačních aktivit v okolí. Vzhledem ke střednědobému horizontu rozvoje tohoto území je zde myšleno i na rozvoj dopravní infrastruktury pro potřeby městské dopravy jako např. nové trasy metra a tramvaje, tak i individuální dopravy.
„Rozvoj těchto územních celků jistě přispěje k proměně Prahy. Chceme vytvořit zajímavá místa s příjemným prostředím pro všechny,“ řekl Luděk Sekyra, předseda představenstva Sekyra Group.



Test Fiat Panda La Prima: Styl za dobrou cenu a automat k tomu
Test ojetiny: Možná se vyplatí nejít automaticky pro Škodu. Opel Insignia II je opomíjenou ojetinou za skvělé peníze
Tohle měla být Škoda pro chudé. Sagitta představovala zajímavý nápad, ale do série se nedostala
Na Slovensku nově může člověk dostat pokutu za rychlost, pokud poběží na autobus. Po chodníku se teď musí chodit a jezdit nanejvýš 6 km/h
Test Volkswagen Caravelle Long 2.0 TDI 4Motion: Mikrobus do nepohody
