Vrchlabí je momentálně nejméně vytíženým závodem firmy, vyrábí se tam pouze modely Octavia. O budoucnosti tohoto závodu se diskutovalo zvláště poté, co mu nebyla přidělena výroba jiného koncernového auta - malého rodinného vozu Up!, který se bude vyrábět v Bratislavě. V závodě nyní pracuje asi 1000 lidí.
"Firma do Vrchlabí neposílá Roomster z toho důvodu, že by to bylo nějak extra ekonomicky výhodné, ale hlavně z důvodu solidarity a splnění slibu zachování závodu Vrchlabí. Je zřejmé, že jiné firmy by se chovaly jinak,“ řekl týdeníku Klaus Dierkes, člen představenstva Škoda Auto odpovědný za personalistiku.



Test Fiat Panda La Prima: Styl za dobrou cenu a automat k tomu
Test ojetiny: Možná se vyplatí nejít automaticky pro Škodu. Opel Insignia II je opomíjenou ojetinou za skvělé peníze
Tohle měla být Škoda pro chudé. Sagitta představovala zajímavý nápad, ale do série se nedostala
Na Slovensku nově může člověk dostat pokutu za rychlost, pokud poběží na autobus. Po chodníku se teď musí chodit a jezdit nanejvýš 6 km/h
Test Volkswagen Caravelle Long 2.0 TDI 4Motion: Mikrobus do nepohody
